It's O K A Y if your scared

 
 
 
´heeej! sitter här i sängen med mamma och ska snart gå och lägga mig,en timme typ!
vi red fröut,skrittade lite så imorgon ska jag nog ut och busa med mindy,har no prov imon så wish me good luck !
men vet ni vad? jag har 3 styckna personer i mitt liv,som betyder allt.
den första är min mamma. hon finns alltid här för mig och hjälper mig. ja den vackraste personen jag känner.
sen har vi min kära bästa vän malin: vi bråkar,vi diskuterar och ja allt,men ändå slutar vi upp med att vi alltid är sams. vi delar samma intresse och jag hoppas vi aldrig skiljs åt för ärligt,hur mycket jag än säger att jag hatar henne så älskar jag henne!
,moa,min kära bästa fina lilasyster♥: ja,ur ska jag förklara? vi bråkar massor! men ändå älskar jag henne massor,hon har gjort mitt liv mycket bättre,jag hoppas hon aldrig lämnar mig för ärligt,i can´t live without her.
 
 
 
idag ångarar juag att jag blev vän med en person. hon har gjort mitt liv en mardröm. så taskig. men vad ska man säga? jag är starkare utan henne!
texten nedanför påminner om henne!
 
{Look M E in the eye
It's O K A Y if your scared,
So am I,
but we're scared for differenet R E A S O N S,
I'm scared of what I W O N T become,
and your scared of what I C O U L D become,
look A T me,
I W O N T let myself end,
where I started,
I W O N T let myself finnish,
Where I began,
I know what is W I T H I N me,
Even if Y O U can't see it yet,
Look M E in the eyes,
I have something more I M P O R T A N T
than C O U R A G E,
I have P A T I E N C E,
I will B E C O M E what I know I am.}
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback