I want to succeed as bad as I want to breathe.

heej,har nyss gjort min samlevnads uppgift som ska vara inne senast imorgon,duktigt va?;)
men iaf,kollade på nån tråkig musikal idag,de blev nästan slagsmål sååå ja. vi får väl en den allvarliga snacka imorgon. suuuuger bokstavligen. men men jag ska stanna hos min moder hela helgen,plugga plugga ;)
åkte av i söndags,landaade på hoften på en sten,fml typ,höften är inte bra än. red mindy igår igen de gick braaaa sen red jag magnum å han ramlade jag av fast sen gick de bra;)
moa är världens bästa vän,liksom hon kan märka igenom mitt sätt jag pratar med henne via sms hur jag mår,hon är verkligen en på miljonen,argh älskling jag avgudar dig:*
jag menar du är bäst,fortsätt så som du är,så lovar jag att du alltid kommer lyckas i livet,babe i love u♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback