we got the love,there´s no secret now.

heeej! länge sen va?
men iaf, livet leker. FÖR JAG HAR TAGIT MITTMOPPEKÖRKORT. nej men jag tog det i juni. och anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har mått dåligt-vill aldrig mer bli kär ;)
men jag har redan varit hos världens bästa vän- Moa♥ sen har jag varit hästvakt,å hundvakt :) har varit massor med Jennifer innan hon åkte men hon kommer hem imon (yeeeey!) och även varit med malin, var senaste med henne i torsdags :)
och på tisdag ska vi åka till grönan och sen gå på allsång på skansen!:)
jag har även ridit och varit med Cajsa!:) saknar henne massor nu!:)
men jag är tyvärr sjuk just nu. baad. verkar bli det efter varje gång jag har badat :'c
men iaf planerar att komma tillbaka för jag mår bättre. :)
jag rensade skallen när jag drog på en fest. tack Matilda (matte) Jonte, christina, annelie och markus för att ni hjälpte mig upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback