I think that the worst part of it all wasn't losing him. It was losing me

sitter hr och kollar på lite CSI medans jag lyssnar på taylor swift! en helt vanlig natt på ett lov alltså ;)
har redan sett 3 CSI avsnitt idag (egentligen igå eftersom de är tisdag)
min katt är helt störd..går flera varv runt min data?! höll nyss på att ramla ner från sängen ;)
jag red förut,45 minuters skritt och trav i djupsnön :)
det blev mörkt på slutet så nervööös häst hade jag verkligen ;) sen mockade anki åtmig medans jag borstade och kollade allas hästars hovar:]
ser ut som att de blir sjuk många CSI avsnitt inatt :)
kanske hitta någon som är vaken som man kan messa med :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback