every day is a new day

heeej,första skoldagen av klarad dock sov jag bort dom 2 första lektionerna, vaknade 8.55 å var i skolan typ 10 så jag försov mig ;)
imorgon äre halkbanan med moppen ;)
jag måste bara säga detta-ja,jag målar mina ögonbryn,har du problem med det,håll det för dig själv. jag har ett eget liv, jag får se ut hur jag vill. du har en egen åsikt men jag bad inte om den,det roliga är att alla accepterade det,men inte du,asshole.
jag messar just nu med moa,hoppade idag med lilla bosse,kul kul förutom att jag höll på att åka av ;)
jag älskar min klass ;)
i just love it :D
imorgon ska jag inte försova mig,dock sov jag uselt inatt så ;)
ska nog ta ett bad snart :)
och jag är fett deprimerad för min spotify funkar inte. överallt förutom på min jävla data. tur att den funkar på mobilen iaf,för att utan musik överlever inte jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback