BE HAPPY!

sitter här och skriver med min underbara vän jossan♥ min syster ska nämligen hämta en hund om 2 veckor,happy,happy! imorgon börjar skolan och ja,det ska bli sjukt roligt att träffa vännerna men jag hatar nästan alla mina lärare och jag vet inte ens om jag hade några läxor så man får väl ta emot skäll om vi hade några ;)
lyssnar på little mix always be together,påinner om många personer :D
men iaf jag ska försöka börja blogga igen,dock satsar jag mycket på moppekortet just nu så :)
snart är de sommarlov :''D
jag ska nog vara social med jossan igen,hehe men vi får se om jag bloggar imon innan jag sticker till skolan. omg vad jag saknar 2 speciella killar,i´m so happy,i love you beeestie ;*
i can´t wait to se your smile♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback